Obchodní podmínky pro obchod na internetu

Pražírna Kávy Majkafe – Eva Hrdinová, IČO 68470002, DIČ CZ7561113670 se sídlem K Jezírkám 349, PSČ 267 05 (dále jen prodávající) deklaruje základní obchodní podmínky pro prodej zboží nabízeného prostřednictvím tohoto internetového obchodu. Tyto obchodní podmínky tvoří rámec vztahu prodávajícího a kupujícího a jsou pro strany závazné.

Objednávka, kupní smlouva

Objednávat lze přímo v internetovém obchodě nebo na e-mailové adrese: info@majkafe.cz nebo na tel. čísle 311 693 579. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění veškerých údajů v e-shopu uvedeným formulářem. Minimální objednávka je ve výši 200 Kč. Objednávka Vám bude potvrzena na Vámi uvedený e-mail. Kupní smlouva  se uzavírá okamžikem odeslání objednávky.
Zákazník může odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Zboží, vzhledem k svému charakteru se může vrátit pouze bez porušení hygienického obalu – sáček kávy. Po odstoupení od smlouvy musí zákazník předat nebo odeslat zboží zpět do 14 dní. Prodávající vrátí zákazníkovi do 14 dní peníze ode dne doručení zboží zpět. Zákazník hradí dopravu zboží k prodávajícímu.
Prodávající má právo odmítnout objednávku od kupujícího, který neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží v minulosti. Zboží zůstává ve vlastnictví dodavatele až do jeho úhrady. Uvedené ceny za zboží jsou konečné, balné prodávající  neúčtuje.
K ceně zásilky se připočítává dopravné v této výši, ceny jsou uvedeny včetně DPH 21%:
Balík do 2 kg.....79 Kč
Balík do 5 kg.....97 Kč
Balík nad 5 kg...115 Kč
Dobírka...........30 Kč

K objednané váze zboží je nutno přičíst cca 0,4 kg obalů

Expediční termíny

Káva se praží na základě objednávky, to znamená den přijetí objednávky, je-li tato přijata do 12 hod nebo den následující. Následuje doba „uzrání“ kávy v trvání cca dvou dnů, pak je zboží okamžitě expedováno. S přihlédnutí k dodacím lhůtám PPL objednané zboží k Vám bude dodáno zpravidla následující den po expedici. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

Způsoby dodání

Forma úhrady dobírkou, platbou předem (v e-shopu předplatba) nebo při osobním převzetí platba proti převzetí zboží.
Forma úhrady převodem na účet/platba předem/- číslo účtu: 115-2427490247/0100, variabilní symbol je číslo objednávky. Zboží zasíláme okamžitě po připsání příslušné částky na náš účet.

Balíková služba PPL

  • Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
  • Možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.
  • Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
  • Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
  • Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím webu www.pplbalik.cz.
  • V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
  • Řidič PPL Vás bude v den doručení zásilky kontaktovat na Vámi uvedené tel. číslo, aby dohodl podrobnosti předání.
  • V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
  • Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL).
  • Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.
  • NOVINKA! - Doručení na PPL Partner provozovnu
    Zásilku si můžete nechat doručit na jedno z partnerských míst. Jejich seznam naleznete na seznamu partnerů.
  • Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič zásilku doručí a vy si jí budete moct vyzvednout, až se Vám to bude hodit.
  • V okamžiku doručení zásilky na Partnerskou provozovnu Vám bude odeslána SMS a email.

Obecné informace

  • Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu
  • Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad
  • Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči
  • Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní
  • Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení

Reklamační řád

  • Prodávající odpovídá, že dodané zboží nemá při převzetí vady.
  • Pokud se v záruční době vyskytne vada, bude rozlišeno, zda je tato vada podstatným nebo nepodstatným porušením kupní smlouvy. U podstatného porušení si zákazník může vybrat, zda chce zboží vyměnit, úplně odstoupit od smlouvy nebo slevu. U nepodstatného porušení může zákazník žádat o slevu.
  • Kupující je povinen zboží, dodané prodávajícím, prohlédnout co nejdříve po převzetí zboží od prodávajícího, a v případě odeslání zboží, po jeho předání od přepravce. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu, jakmile se zboží dostane do jeho držení.
  • Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při odborně provedené prohlídce zjistit.
    Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží mezi údaji v předávacím dokladu (daňový doklad zasílaný zároveň se zbožím) a skutečně dodaným zbožím je kupující povinen podat do 2 pracovních dnů písemnou zprávu, nebo e-mailem o těchto vadách prodávajícímu. Vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí škody na zboží, avšak projevily se později, je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned poté, kdy vady mohly být zjištěny při vynaložení odborné péče.
  • Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně, nebo e-mailem a ve lhůtách uvedených v článku 4. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují, současně musí kupující uvést i nárok, který v důsledku výskytu uplatňuje. Kupující může uplatnit některý z těchto nároků: Odstranění vad dodáním náhradního zboží za zboží vadné. Dodání chybějícího množství zboží. Přiměřenou slevu z kupní ceny. Odstoupení od smlouvy, jedná-li se o vadu podstatnou.
  • K reklamaci je kupující povinen ve všech případech předložit doklady osvědčující nákup reklamovaného zboží u prodávajícího, jehož vady jsou reklamovány.
  • Reklamace včetně odstranění vady musí být prodávajícím vyřízena:
    Bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
    Případně v delší lhůtě, na které se mohou prodávající a kupující dohodnout.

Ochrana osobních údajů

Vaše osobní data, která potřebujeme znát k řádnému vykrytí Vaší objednávky, budou chráněna v naší databázi a nebudou poskytnuta žádnému třetímu subjektu. Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek. Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem.